maandag, maart 4, 2024

Lees ook dit...

Keukenbrandje Schrikt Appartement Bewoners Op

In een appartementsgebouw in de Edward de Denestraat te Assebroek ontstond zondagnamiddag een merkwaardig keukenbrandje, dat de bewoners deed opschrikken. Een bewoner was in zijn flat op de tweede verdieping aan het koken, toen het onverwacht misging.

De bewoner had een houten snijplank laten liggen op een ingeschakelde elektrische kookplaat, wat zorgde voor rookontwikkeling in de keuken. Meteen schakelde hij de brandweer in, die snel ter plaatse was. Bij hun aankomst was de situatie reeds onder controle en hoefden zij enkel het appartement te ventileren. Er was uiteindelijk geen schade, behalve de verbrande snijplank die rijp was voor de vuilnisbak. Uit voorzorg werden een tiental bewoners van het appartementsgebouw geëvacueerd, maar ze konden na een kwartiertje weer terugkeren naar hun apartement.

Is het niet verbazingwekkend hoe een klein voorval als een vergeten snijplank op een kookplaat een hele wooncomplex kan doen schudden? De vraag is nu: hoeveel van ons letten écht op als we in de keuken bezig zijn? Deel uw mening en ervaringen in de reacties hieronder.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Populaire berichten